شیر برقی فشار بالا کوآکس COAX

شیر برقی ، شیر برقی فشار بالا، شیر برقی 250 بار

شیر برقی کوآکس مدل co-ax KB15

فشار کارکرد صفر تا 250 بار

جنس بدنه استیل

24 ولت AC و DC

ورودی و خروجی 3/8 اینچ

 

برای اطلاع از قیمت آبپاش هانتر و سایر محصولات با کارشناسان سایت کشت کالا گستر تماس بگیرید.۰۲۱-۳۶۶۱۹۶۵۷-09123939230

 

خرید شیر برقی فشار بالا کوآکس COAX

خرید شیر برقی فشار بالا کوآکس COAX برای استفاده در خطوط پرفشار کاربرد دارد. به طور کلی شیرهای برقی فشار بالا یا فشار قوی از طراحی و ساختار ویژه‌ای برخوردار هستند. به همین دلیل در سیستم‌های دارای فشارهای کاری بالا کاربرد زیادی دارند. در واقع کاربرد اصلی این تجهیزات برای کنترل، قطع و اتصال جریان سیال در خطوط پرفشار است. در صورت خرید شیر برقی فشار بالا کوآکس و استفاده از آن می‌توانید از مزایایی شامل سرعت، امنیت و هم‌چنین دوام و استحکام بالا به دلیل استفاده از استیل مرغوب در تولید بدنه بهره‌مند شوید. این محصول از مزیت نصب، راه‌اندازی و تعویض آسان هم برخوردار است.

فروش شیر برقی فشار بالا COAX

فروش شیر برقی فشار بالا کوآکس در بسیاری از فروشگاه‌های ارائه دهنده‌ی شیرآلات انجام می‌شود. به علاوه می‌توانید برای اطمینان از تهیه‌ی این شیر برقی فشار بالا آلمانی به صورت اورجینال به نمایندگی‌های برند کوآکس مراجعه کنید. جنس این تجهیزات باید مقاوم در برابر خوردگی باشد. جنس سیم‌ها هم معمولا از مس است تا رسانایی کافی را داشته باشد. هم‌چنین این شیر برقی فشار بالا دارای ولتاژ 24 ولت DC و اتصال دو سویه است. قابلیت تحمل فشار کارکرد در این محصول برابر با صفر تا 250 بار اعلام شده است. بنابراین در زمان انتخاب به تطابق ویژگی‌های محصول با کاربری مورد نظرتان توجه کنید.

قیمت شیر برقی فشار بالا COAX

قیمت شیر برقی فشار بالا کوآکس با توجه به برخی ویژگی‌های آن تعیین می‌شود. مهم‌ترین این ویژگی‌ها سایز شیر و قابلیت‌های آن شامل میزان مقاومت و طراحی ساختار آن است. به علاوه برند تولید کننده نیز به طور کلی نقش مهمی در قیمت شیرهای برقی دارد. روشن است که برندهای اروپایی و به خصوص آلمانی در مقایسه با برندهای چینی با قیمت بالاتری ارائه می‌شوند.

 

تماس سریع