شیر برقی رین

شیر برقی رین

شیر برقی ، شیربرقی رین ، شیر برقی ایتالیایی، شیر برقی پلیمری،شیر برقی 1/2 اینچ ، شیر برقی 3/4 اینچ ، شیر برقی 1 اینچ ، شیر آبیاری ، شیر برقی آبیاری ، شیر برقی پلی اتیلنی

شیر برقی رین مدل RN 150  جهت اتوماسیون سیستم های آبیاری و فضای سبز خانگی در سه سایز 1، 3/4 و 1/2 اینچ تولید می شود.

این شیر برقی ها دارای زبانه دیافراگم استیل ضد زنگ هستند که باعث نرم بسته شدن شیر ها می شود.

مشخصات فنی :

PN6 ، 30 درصد فایبرگلاس

دارای دیافراگم یک تکه مقاوم در برابر نشت آب

دارای پین اندازه گیری از جنس استیل ضد زنگ

قابلیت باز و بسته شدن دستی

سلونوئید استاندارد 24 ولتAC

قابلیت کنترل جریان

حداقل فشار 1 بار و حداکثر فشار 10 بار

رنج آبدهی 20 تا 50 لیتر بر دقیقه

123

برای اطلاع از قیمت آبپاش هانتر و سایر محصولات با کارشناسان سایت کشت کالا گستر تماس بگیرید.09123939230-۰۲۱-۳۶۶۱۹۶۵۷

خرید شیر برقی رین

خرید شیر برقی رین به منظور مدیریت آبیاری در مزرعه، باغ، گلخانه و غیره کاربرد زیادی دارد. از جمله مزایای این شیر می‌توان به قابلیت تنظیم مدت زمان آبیاری با اتصال به کنترل کننده‌ها اشاره کرد. در واقع در صورت خرید این محصول با دریافت برنامه آبیاری از کنترلر به صورت خودکار اقدام به آبیاری می‌کند. این شیر برقی به علاوه قابلیت کارایی در جریان‌های کم مانند سیستم‌های ابیاری قطره‌ای را هم دارد. هم‌چنین علاوه بر مزرعه می‌توان از ان در آبیاری فضاهای سبز و زمین چمن استادیوم‌های ورزشی نیز استفاده کرد.

فروش شیر برقی رین

فروش این محصول هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در هر دو روش خرید لازم است برای اطمینان از اصالت این برند ایتالیایی به خرید از فروشگاه معتبر یا دارای نمایندگی محصولات رین اقدام کنید. هم‌چنین گارانتی‌های کیفیت و سلامت شیر باید بررسی شوند. به علاوه در زمان خرید به کاربری مورد نظر و ویژگی‌های محیط از نظر فشار جریان، محدوده دمایی، درجه حفاظتی مورد نیاز و سایر ویژگی‌ها توجه کنید. محصول انتخاب شده باید با قابلیت‌های مورد نیاز تناسب داشته باشد.

قیمت شیر برقی رین

قیمت شیر برقی رین در درجه اول به متریال تولیدی و مدل و اندازه‌ی شیر بستگی دارد. البته به طور کلی محصولات این برند از جنس فایبر گلاس و یا فولاد ضد زنگ تولید و عرضه می‌شوند. از نظر اندازه نیز شیرهای برقی رین در سایزها و مدل‌های مختلف از نیم تا سه اینچ و دبی 20 تا 1100 لیتر در بازار موجود هستند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول می‌توان به قابلیت‌هایی مانند استاندارد سولنوئید بکار رفته در شیر برقی و درجه حفاظتی آن اشاره کرد. هم‌چنین ویژگی‌هایی مانند ظرفیت، چندسو بودن جریان و نوع و مدت زمان پاسخ دهی موجب افزایش یا کاهش قیمت می‌شوند.

تماس سریع