آبپاش پروت Perrot

آبپاش پروت PERROT

خرید اینترنتی آبپاش پروت PERROT

محصول: آبپاش

برند: پروت

مدل: LVZR – ZM22 – ZK30

مناسب برای: فضا سبز

شعاع پاشش: کم- زیاد – متوسط

حالت: مخفی شونده

مقاوم در برابر نور آفتاب و ضربه

استاندارد

وارداتی با کیفیت

جنس: با کیفیت

فروش آبپاش پروت PERROT در تهران

آبپاش های فضای سبز یکی از مهمترین آبپاش هایی هستند که باید از ویژگی های مهمی مانند ضد ضربه و ضد آب بودن و مقاوم در برابر نور آفتاب و خوردگی و پوسیدگی برخوردار باشند.

اگر هر کدام از این آبپاش ها این ویژگی های مهم را نداشته باشند، در مدت کوتاه خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند که البته تعمیر آنها هزینه و زمان بر است.

قیمت تمامی این محصولات متنوع بوده و با توجه به جنسی که تولید شده اند، متفاوت می باشد.

مثلا آبپاش هایی که از جنس فلزی هستند، در مقایسه با دیگر آبپاش ها با جنس های دیگر به دلیل عمر و ماندگاری بالاتر، گران تر می باشد.

همچنین این محصول فلزی قابلیت تعمیر را دارد ولی مثلا آبپاشی که از جنس پلیمر باشد، هم ارزان تر است و هم کیفیت پایین تری دارد و نمی توان آن را تعمیر کرد.

آبپاش پروت آلمانی

مشخصات کلی آبپاش پروت LVZR PERROT

از مهمترین مشخصات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد 20*20*20 سانتی متر
  • 1000 گرم
  • پاشش متوسط، زیاد، کم – 19 تا 36 متر
  • جنس دسته فلزی
  • فشار 3 تا 7
  • آب دادن تمام دور – 5.6 متر مکعب تا 27.4 متر مکعب
  • تنظیم شونده و اتومات – 4.6 متر مکعب تا 25.8 متر مکعب
  • ارتفاع پاپ: 98 تا 99 میلی متر
  • اندازه نازل: 7 تا 17.5

آبپاش پروت اصل

وقتی محصول با کیفیتی تولید میشود، طبعا قیمت بالایی خواهد داشت. در این هنگام کارخانه هایی که  کارشان تولید محصول فیک و بی کیفیت است، نسخه تقلبی محصولات را تولید میکند. سپس این محصولات را قیمت کمتری به فروش میرساند. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که قیمت بالای محصولات دلیلی بر اصل بودن قطعه نمیشود. لذا خوب است تفاوت های آبپاش پروت اصل با نسخه تقلبی آن را بدانیم و بتوانیم نسخه اصلی را تهیه کنیم.
دقت داشته باشید که جنس بدنه آبپاش پروت اصل از برنج است و وزن بالایی دارد. در نتیجه سبک بودن آبپاش نشانه تقلبی بودن آن است.
آبپاش پروت در کشور آلمان تولید شده است. لذا نوشتن اینکه محصول در کشوری غیر از آلمان تولید شده است نیز نشانه فیک بودن محصول است.
این آبپاش تا شعاع حدود 18 متری را آبیاری میکند و اگر توانایی این کار را نداشته باشد نیز به معنای تقلبی بودن محصول است.

آبپاش پروت آلمانی

آبپاش پروت آلمانی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به همین خاطر در کوتاه مدت نیاز به تعمیر یا تعویض نخواهد داشت. جنس برنجی این آبپاش در برابر آب و نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم است و میتواند نیاز شما را برای مدت طولانی برطرف کند.
نکته قابل توجه درباره این محصول این است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد و شما با خرید تنها یک عدد از این آبپاش میتوانید مساحت قابل توجهی از زمین خود را آبیاری کنید.
مزیت دیگر این آبپاش آلمانی این است که بدنه ی مقاومی در برابر فشار آب نیز دارد و با افزایش فشار آب دچار مشکل نخواهد شد.
آبپاش پروت آلمانی وزن مناسبی دارد و عمل آبیاری را با کمترین سر و صدا انجام میدهد که نکته بسیار مثبتی محسوب میشود. آبیاری با آبپاش های پر سر و صدا بسیار آزار دهنده خواهد بود.
آبپاش پروت اصل

آبپاش پروت در کشاورزی

یکی از مهم ترین کاربرد های این محصول، آبیاری زمین های کشاورزی و زراعتی است. از آنجایی که این آبپاش قابلیت تنظیم کردن شعاع پرتاب آب و سرعت و فشار آن را دارد، میتوان از آن در انواع زمین های کشاورزی با محصولات متفاوت استفاده کرد.
آبپاش پروت میتواند با سرعت بسیار بالا و سرعت بسیار پایین عمل آبیاری را انجام دهد و به همین دلیل شما میتوانید از آن در زمین هایی که محصولات آن باید به طور آرام و مستمر آبیاری شوند نیز استفاده کنید.
خرید این محصول برای کشاورزان بسیار به صرفه است. زیرا قابلیت های زیادی دارد و تمام نیاز کشاورزان را برطرف میسازد.
نکته مثبت دیگری که در استفاده از این محصول برای زمین های کشاورزی وجود دارد این است که بدنه مقاومی دارد و از طرفی برای محصولات کاشته شده ضرر ندارد. آبپا هایی با بدنه های پلاستیکی و سبک هم باعث واکنش با کود های شیمیایی میشوند و هم وجود جسم پلاستیکی و مصنوعی روی گیاهان تاثیر منفی دارد.
لذا استفاده از آبپاش پروت در کشاورزی بسیار مفید است.

قیمت آبپاش پروت PERROT

برای اطلاع از قیمت انواع آبپاش PERROT با کارشناسان ما در کشت کالا گستر با شماره های ۰۲۱-۳۶۶۱۹۶۵۷ و 09123939230 تماس بگیرید.

از دیگر محصولات درجه یک می توان به آبپاش هانتر و آبپاش ویرسا و سیستم میست و لوله زهکش و تایمر آبیاری اشاره کرد.

تماس سریع